niedziela, 21 lipca 2013

Od Sayenny - CD historii Jasper'a

Przechadzałam się po słonecznej łące. Dzisiaj było wyjątkowo cicho i spokojnie. Myślałam, że już nic nie zakłóci mojego cichego raju, aż nagle ktoś zaatakował jelenia. Skuliłam się do ataku, lecz na początku zastanawiałam się, kto to może być. Casey, Dean, Nirvana.. A może ktoś, kogo całkowicie nie znam? Wygramoliłam się więc zza krzaków i warknęłam:
- Kim jesteś?
- Jasper, a ty? - usłyszałam głos wilka.
Wróciłam do normalnej postawy. Nieufnie podeszłam do basiora. Powąchałam go z lekkiego daleka. Poczułam, że nie jest groźny. Podeszłam więc bliżej.
- Sayenna - odparłam po chwili ciszy - Nazywam się Sayenna.
- Co tutaj robisz? - zapytał po chwili.
- Na tych terenach jest moja.. Wataha. Crystal Falls - odpowiedziałam basiorowi siadając.
- Crystal Falls? - spytał.
Przez jakiś czas siedzieliśmy w ciszy. Spojrzałam się na niego, po czym na chmury. Położyłam swój pysk na łapy i powolnie wyrzuciłam słowa.
- Tak, Crystal Falls. To moja wataha - mruknęłam.
- Ładna nazwa.. A.. Czy mógłbym dołączyć? - powiedział nieśmiało.
- Owszem, możesz. Oprowadzę Cię po terenach. Są jak na razie małe, ale coś się wymyśli.
Zabrałam wilka nad małe jezioro. Po tem nad większe, aż w końcu na największą górę. Był tam taki piękny widok.. Słońce powolnie chowało się za lasem, tworząc malinową otoczkę pól..
( Jasper? ;3 )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz