sobota, 27 lipca 2013

Od Jasper'a - CD historii Samuela ( + CD Yuuko )

- Dość ciekawie - powiedziałem schodząc z drzewa
- No ! Upolowaliśmy orła - odparł szczęśliwy
Say i Dean zaczęli swoją gadkę o polowaniu . Poczułem lekki zawrót głowy . Potrząsnąłem głową .
- Słuchajcie to wy jak chcecie dalej polujcie , a ja idę się trochę orzeźwić . Narka !
- Pa !
Idąc przez las rozmyślałem nad miejscem do którego się udać . Jezioro .... A może wodospad .... ? Ostatecznie wybrałem wodospad . Zanurzyłem na chwilę głowę , a gdy ją wynurzyłem spostrzegłem wilka , który najwyraźniej mnie też zauważył . Podszedłem do niego .
- Cześć . Jestem Jasper , a ty ? - zacząłem przyjaźnie
- Yuuko - odparła
- Nigdy wcześniej cię tu nie widziałem ... Dopiero dołączyłaś do watahy czy .... - zacząłem się w okół niej kręcić
- Jest tu wataha ? - zapytała
- Tak , jak chcesz doprowadzę cię do alfy . - uśmiechnąłem się
- No ok - zgodziła się
Poszliśmy do Say , nadal była w lesie z Dean'em i Sam'em . Oczywiście przyjęła Yuuko do CF . Szliśmy teraz brzegiem jeziora . Wpadł mi do głowy diaboliczny pomysł . Uśmiechnąłem się chytrze i pchnąłem Yuuko do wody .
- Ha ha ha ha ! - zacząłem się śmiać
Wadera po wynurzeniu się z wody złapała mnie za łapę i również wciągnęła pod wodę .

< Yuuko ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz