wtorek, 23 lipca 2013

Od Jasper'a - CD historii Flame'a

Chodząc po lesie zauważyłem iskrę , a potem gdy lepiej się przyjrzałem spostrzegłem wilka . Podbiegłem do niego . Był nieprzytomny .
- Nic dziwnego .... Z taką raną to cud , że jeszcze żyje .... - mruknąłem przyglądając się wilkowi
Nałożyłem sobie na plecy basiora i zacząłem szukać Neko . Na szczęście znalazłem ją w jej jaskini .
- O witaj Jasper , co cię tu sprowadza ? - przywitała mnie miło
- Łażąc po lesie znalazłem tego wilka . Jest w raczej kiepskim stanie , mogłabyś mu pomóc ? - odparłem kładąc przed nią basiora
- No rzeczywiście , nie zbyt dobrze prezentuje się ta rana . Ma szczęście , że przechodziłeś niedaleko niego . Zrobię co w mojej mocy - "puściła" mi oczko
- Heh , dzięki . To ja idę - pożegnałem się
- Pa pa !
Wyszedłem z jaskini .
- Hmmm .... To co ja teraz porobię ? - pomyślałem i nagle wpadłem na pomysł
W podskokach ruszyłem w stronę jaskini Say . Zapukałem .
- Hej ho , jest tam kto ? -zawołałem radośnie
- Ja jestem - odparła wychodząc na zewnątrz wadera - Coś ode mnie chciałeś ?
- Tak , masz może teraz wolny czas ?
- No , chyba tak ...
- W takim razie zapraszam cię na .........
Wadera zrobiła wielkie oczy .
- Przechadzkę - złapałem Say za łapę i pociągnąłem za sobą - Zero odmowy . - uśmiechnąłem się

<Say C:>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz