środa, 24 lipca 2013

Od Sayenny - CD historii Flame'a

Roszyliśmy więc na eksplorację terenów. Najpierw pokazałam mu magiczne jezioro, obok którego na szczęście nikogo nie było. Wilk był zaciekawiony, czemu z jeziora wydobywa się przedziwny dymek. Wytłumaczyłam mu powód. Później jednak Flame wepchnął mnie do niej ; p. Zaśmiałam się, wciągając go do siebie. Zaczęłam się śmiać.

- Masz za swoje! - krzyknęłam do basiora, który starał się wypłynąć z wody na brzeg.
- Ejj.. Zimno mi się zrobiło.. - powiedział zdołowany.
- Otrzep się, będzie Ci cieplej.
Wilk otrzepał się, i z uśmiechem usiadł przede mną. Jego mina dała mi do zrozumienia, że chce iść dalej. Więc wyszłam z zimnej wody i zaczęłam zmierzać w kierunku jaskini konkursowej. W końcu dotarliśmy. Weszliśmy do środka.. Pokazałam mu kamienne stoły, duże misy.. Lecz zapomniałam o jednym - pokazać mu jego jaskinię..
( Flame? C: )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz