wtorek, 23 lipca 2013

Od Neko

Obudziłam się. Rozejrzałam się. Leżałam na jakiejś łące. Ale jak ja się tu znalazłam? Po prostu nie pamiętam... Usłyszałam kroki.
- Witaj - powiedziała jakaś wilczyca.
- Gdzie ja jestem? - spytałam.
- Na terenach watahy Crystal Falls - odparła spokojnie. Spojrzała na mnie i uśmiechnęła się.
- Czekałam tu na ciebie - dodała.
- My... Znamy się? - powiedziałam niepewnie
- Ja ciebie owszem, ale ty mnie nie znasz.
- Więc, kim ty jesteś...? - spytałam.
- Jakby Ci to wytłumaczyć... Tylko ty mnie widzisz.
- Co?! - krzyknęłam.
- Jestem duchem. Ty mnie widzisz, gdyż potrafisz wskrzeszać - odparła spokojnie. Zamrugałam zdziwiona. Spojrzałam na nią.
- Ale czyim jesteś duchem...? - powiedziałam niepewnie. Może to był po prostu sen...?
- Kiedyś się dowiesz... Może - westchnęła. Rozejrzałam się, a kiedy spojrzałam na miejsce gdzie wcześniej stała, jej już nie było.
- Gdzie jesteś? Hej! - zawołałam, ale nikt nie odpowiadał. Wstałam. Rozejrzałam się ponownie i ruszyłam przed siebie. Nie zaszłam zbyt daleko, gdyż usłyszałam z tyłu głos.
- Co Cię tu sprowadza? - odwróciłam się i zobaczyłam białą wilczycę.
- Ja... - zaczęłam - Nie wiem... Słyszałam że tu jest jakaś wataha...

<Sayenna?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz