środa, 24 lipca 2013

Od Flame'a - CD Sayenny

Uśmiechnąłem się ponownie do wadery. Czy ja zawsze muszę robić z siebie idiotę przy innych? No trudno.
-Co tu robisz?-spytałem chcąc kontynuować rozmowę
-Przyszłam tu z nadzieją, że spotkam jakiegoś wilka, tak po prostu żeby pogadać..
-Jesteś może głodna?-spytałem z lekkim uśmiechem wskazując na upolowanego przeze mnie jelenia
-Nie, dzięki-odpowiedziała wadera odwzajemniając uśmiech
-Może.. Wybrałabyś się ze mną na spacer po terenach? Nie znam ich jeszcze za dobrze, byłoby miło gdyby ktoś mnie prowadził..
-Bardzo chętnie, chodźmy.
Wilczyca odwróciła się i ruszyła przed siebie, ja za nią. Muszę przyznać, że była bardzo ładna, na dodatek miała uroczy uśmiech. Uśmiechnąłem się do siebie zastanawiając się gdzie najpierw mnie zaprowadzi.

<Say? :3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz