wtorek, 27 sierpnia 2013

Od Elyon - CD historii Sam'a

Sparaliżowało mnie,tak,że nie mogłam się ruszyć. Sam wyszedł z naszej kryjówki ale ja byłam raczej przerażona i nie ruszyłam się. Wszyscy wpatrywali się w miejsce,gdzie się ukrywałam.
-Yy,Stark?-zaczął niezręcznie Sam. Brat spojrzał na niego lekko zdziwiony.
-Tak?
-Tam jest twoja siostra...-bąknął. Stark natychmiast podszedł do mnie.-Nie musisz się bać,chodź.
Niepewnie wstałam ale natychmiast skryłam się za bratem. Za bardzo się bałam innych.
-Sam najwyraźniej już poznał moją siostrę,ale wy raczej nie. To Elyon-wskazał na mnie a ja się bardziej skuliłam. Ktoś podszedł do mnie bliżej na co ja wskoczyłam na plecy swojego brata. Tym kimś okazał się starszy brat mojego nowego kolegi.
-Czemu ona tak się nas boi?-spytał szeptem.
Stark opowiedział naszą historię. Nie ominął też epizodu,kiedy niemal pożegnałam się ze światem...

~Wspomnienie~

Uciekałam szukając brata. Jeszcze chwila i mnie dopadną! Wzleciałam w powietrze ale ktoś mnie złapał i przygniótł do ziemi pokazując zbroczone krwią kły. Zaczęłam piszczeć ze strachu ale nagle pojawił się mój brat i zagryzł mojego niedoszłego zabójcę...
Po chwili już leciałam na jego barkach uciekając z watahy...

~Koniec wspomnienia~

Patrzyli na nas wstrząśnięci. Bałam się zejść z brata gdyby nie głos kogoś.
-Nie musisz się nas bać,nie skrzywdzimy cię...
Niepewnie spojrzałam na brata. Ten lekko pokiwał głową i ściągnął mnie z siebie. W dalszym ciągu ich się bałam...

<Sam?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz