niedziela, 11 sierpnia 2013

Od Jasper'a - CD historii Kiry

Taak ... - odparłem rozglądając się uważnie
- Jak myślisz , to te potwory ? - zapytała i przybliżyła się trochę do mnie
- Nie wiem , możliwe
Nagle naszym oczom ukazał się ten stwór :

- Co to ?! - wrzasnąłem patrząc w górę gdzie mieściły się jego łby
- To jest chyba ... Hydra - odparła przerażona
- Hydra ?! Ale co ona tu robi , czemu jest taka wielka i dlaczego ma 5 łbów ? - zacząłem zalewać waderę pytaniami , które tylko narzuciły mi się na język
- A skąd mam wiedzieć ?! Teraz trzeba tylko wiaaaać !!
- No jasne , a co miałbym innego zrobić ? Zjeść z nią kolację ?
- Tą kolację niedługo będziemy my jak nie ruszysz dupska !
- Ło ... Ależ się zrobiłaś nieprzyjemna ...
Pobiegłem pod brzuch hydry . Spojrzałem w górę i uznałem , że lepiej wiać gdzie pieprz rośnie . Kira zdążyła mnie wyprzedzić . Odwróciłem się i zobaczyłem jeden z pięciu łbów . Złowrogie ślepia wpatrywały się we mnie z lodowatą iskrą .

<Kira D:>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz