poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Od Sam'a - CD historii Elyon

- Tak mam brata. - odparłem. - Nazywa się Dean.
- Fajnie... Pokażesz mi go kiedyś?
- Jasne. - uśmiechnąłem się wkładając wianek na jej głowę. - Tobie bardziej pasuje, a teraz chodź.
- Gdzie? - zapytała zdezorientowana.
- Chciałaś zobaczyć mojego brata to choć.
- A-ale, że teraz?
- Nie, jutro. - odparłem wstając. - Biegnij za mną. - rzuciłem i pobiegłem nad wodospad, dzisiaj tam miał odbyć się trening wojowników.

~nad wodospadem~

Byliśmy blisko wodospadu. Słyszałem odgłosy walki, lekko nas to przeraziło, bo brzmiało na serio tak jakby odbywała się tam ostra walka. Wskoczyłem z Elyon w krzaki, a następnie wychyliliśmy łebki przez jego liście. Widzieliśmy wszystko. Nirvana i Dean siedzieli pod ścianą i obserwowali walkę pomiędzy Jasperem, a Starkiem - bratem mojej nowej znajomej.
- Stark. - pisnęła Elyon, gdy Jasper powalił go na ziemię.
- Nie bój się. To tylko trening. - szepnąłem jej na ucho, wtedy Stark zrzucił z siebie Jaspera i wrzucił go do wody.
- Nieźle Stark. - mruknął Dean.
- To mój brat. - pokazałem jej palcem, a wtedy on spojrzał w naszym kierunku.
- Wyłaźcie z krzaków. - powiedział.

<Elyon?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz