poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Od Elyon - CD historii Sam'a

Właśnie kończyłam pierwszy wianek,kiedy ktoś poklepał mnie po ramieniu. Prawie podskoczyłam ze strachu ale okazało się,że to inny szczeniak. Po przedstawieniu sobie nawzajem już wiedziałam jak ma na imię. Kiedy zapytał się,czy mogłabym nauczyć go robić wianki,zastanawiałam się czy on mówi to na poważnie. Prawdą jest,że tylko mój brat do tej pory zgodził się na taką naukę ale to pewnie z nudów.
-Jasne-powiedziałam cicho i wzięłam swój niedokończony wianek i podałam nowemu znajomemu kilka długich kwiatów. Po kilku minutach z moją pomocą trzymał swój wianek.
-O,udało się-zauważył obserwując swoje dzieło.
-Aha. Nawet Starkowi zajęło więcej czasu na zrobienie poprawnie wianka-uśmiechnęłam się.
-Kto to Stark?-spytał się Sam.
Jakby na zawołanie,pojawił się mój brat. Na widok zabawy z innym szczeniakiem uśmiechnął się i poleciał dalej.
-To właśnie on,mój starszy brat-westchnęłam z uśmiechem,poprawiając nieco wianek.-A ty? Masz jakieś rodzeństwo Sam?

<Sam?;D>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz